Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2017 20:20 - Неделна Импровизация
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2644 Коментари: 18 Гласове:
16

Последна промяна: 25.06.2017 20:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Преди време обещах на Ани да пусна телевизора. Едва днес ми дойде музата, имах неотложна нужда да потанцувам интензивно, за да си разведря главата, и същевременно да изпълня обещанието. За съжаление съм на друг компютър и нямам нужните настройки на експлоръра, за да "накодя" телевизора, ала танцът ми е налице, дори без телевизор. Естествено, груба импровизация. Приятно гледане, и я да видим, кой ше скочи да потанцува?!?!
 

 



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Добре го изкара танца,
25.06.2017 21:46
малко тихичко звучеше музиката, но нищо. Поздрави.
цитирай
2. troia - https://www.youtube.com/watch?v=zsG8NiP3suU
25.06.2017 22:09
Веси, това е музикално поздравче за теб. И да не ти се танцува повишава настроението.:) Мисля, че нямаш нищо против индийските ритми.
Предполагам, че следващият ти танц ще е от слънчева Варна или още по-слънчевия Бургас.:))
Весела вечер!
цитирай
3. planinitenabulgaria - Още мнооооого стихотворения ще се появят,
25.06.2017 22:14
вдъхновени от този танц. Потенциалният списък на авторите не го публикувам, защото той се допълва и разширява непрестанно, а възможна е и ревност с непредвидим край...
цитирай
4. vesever - Роси, Да, тих е звукът, друг път ще го ...
25.06.2017 22:35
Роси,
Да, тих е звукът, друг път ще го пускам на макс ))
Благодаря ти!
цитирай
5. vesever - Кати, благодаря ти! Много се р...
25.06.2017 22:41
Кати, благодаря ти!
Много се радвам да виждам танцуващи хора, накефиха ме дори и готвачите как танцуват, ей така се готви ))
Надявам се много скоро да бъда във Варна и да, защо да не изтанцувам нещо на морето :)
Ако стигна и до Бургас, би било върховно, ала засега не знам...
цитирай
6. vesever - Планинитенабългария, благодаря ...
25.06.2017 22:42
Планинитенабългария, благодаря за коментара, ако и да нямам идея за какво говорите, но явно Вие си знаете :)
Лека от мен!
цитирай
7. anin - Весинка,
25.06.2017 23:52
Наистина тихичко е музиката, даже май птичките се чуват ;)
Обаче имам подозрение, този път си се упражнявала предварително, имаше си хореография, не е съвсем импровизирано, нали? Грузински е танца според мен...
цитирай
8. vesever - Ани, да, и птичките, и петелът на ...
26.06.2017 00:04
Ани, да, и птичките, и петелът на съседката се чува, ако се заслуша човек...
Точно, грузински е танцът, гледала съм доста грузински танци през последните месеци и посвикнах с движенията им, опитвам да наподобявам тяхната хореография, макар че съм много назад. Ако се упражнявам един цял ден, би станало супер! И се явявам по неподходящо облекло, не успях да наподобя грузински одежди...))
цитирай
9. anin - Познах значи ;)
26.06.2017 00:17
Добре се справяш, личи че си научила движенията, явно те влече грузинското...
Отиват ти по-светли и ярки цветове, черното не е твоя цвят ;)
цитирай
10. to4icata111 - Еее, супер танц, Весии!
26.06.2017 06:41
Хареса ми! И аз така си танцувам, я с тигана, я с прахосмукачката, но не смея да се снимам...:)))
Бъди все така позитивна и усмихната, приятелко!
Ентусиазма ти е заразителен. :)
Чао! ;)
цитирай
11. vesever - Ан, има шанс идния месец да идвам към ...
26.06.2017 08:07
Ан, има шанс идния месец да идвам към твоя град, да изденсим нещо двете заедно? ;))
Ше намеря и подходящи одежди, в слънчев цвят...:)
Аз имам различни периоди, сега следва латино период, уча се от някои латино танцьорки ))
А напоследък тубата ми пуска много Шакира и рекох, че това е знак, да пробвам като нейните танци, ала тия чупки не ги мога, сякаш няма костна система тая жена ))
цитирай
12. vesever - Крис, здраво, близначке :)Знаех ...
26.06.2017 08:16
Крис, здраво, близначке :)
Знаех си, че имаме сходни начини на разтоварване, разликата е, че не се снимаш, но мога да пробвам да те убедя ))
Майтапя се.
Знаеш ли, с филмирането на танците всичко започна преди 5 години, при следната случка:
Една нощ дъщеря ми слиза от стаята си и ме заварва да мия пода в хола и да се кълча на една любима песен на Таря. Много се смяхме, а на другия ден разказа на приятелите от детската тайфа и предложиха да филмираме случката, аз да денся с метлата, а те да хвърлят по мен пране от простира на верандата и вода от лейката, просто така им хрумна на децата. Угодих на желанието им и се получи ето този клип /звукът е ужасен, сори, със стария ми апарат/.
https://www.youtube.com/watch?v=Bz8tcUfnzEE
След това ме осени, че мога от време на време да филмирам по някой танц, ей така, за забавление...
Установила съм, че филмирам танци в някои от най-напрегнатите ми моменти.
Вчера беше такъв момент. Завършвах една инструкция за софтуер за програмиране на тестови системи и главата ми така се програмира и тества цялата седмица, с тази инструкция, че беше на границата да изпуши, а танцът и самият порив за "творчество" по някакъв начин ми премахват напрежението.



цитирай
13. anin - :)
26.06.2017 19:44
vesever написа:
Ан, има шанс идния месец да идвам към твоя град, да изденсим нещо двете заедно? ;))
Ше намеря и подходящи одежди, в слънчев цвят...:)
Аз имам различни периоди, сега следва латино период, уча се от някои латино танцьорки ))
А напоследък тубата ми пуска много Шакира и рекох, че това е знак, да пробвам като нейните танци, ала тия чупки не ги мога, сякаш няма костна система тая жена ))

Вес, аз не съм смела като теб и да си провя клипчета без да ми пука, това си е твоя запазена марка...
В юли месец е непоносима жега и задуха в Пловдив, планирала съм отпуска и може да ме няма, ако съм тук ще се видим...
цитирай
14. vesever - Ани, вярно, явно е моя запазена м...
26.06.2017 20:03
Ани, вярно, явно е моя запазена марка...
Непукист номер едно на Родината :)
Приятна да е вечерта ти!
цитирай
15. zax - К'во то и да е РС-то, кака Веси все ще ...
26.06.2017 20:15
К'во то и да е РС-то, кака Веси все ще намери от кой храсталак да изскочи за да ни спечели. ;)
цитирай
16. vesever - :)) Закс, представих си гледката, ...
26.06.2017 20:30
:)) Закс, представих си гледката, как кака Веси изскача иззад храстите /само да не ви изплаши /. ))
Всяко лято обичам да тарзанЕя в любимата ми гора и от известно време обмислям да ви изскоча и оттам, само малко да се откъсна от "кълването", и ше видите вие Тарзанка в действие!
цитирай
17. emi1ts - Поздрави Веси!
26.06.2017 20:43
Хубав и интензивен танц си сътворила!Важното е ,че танците съчетани с любима музика наистина освежават и разтоварват от умората и напрежението!Ти си добра танцьорка и с времето най-вероятно ще ставаш все по - опитна!С пожелание за хубава вечер и настроение!
цитирай
18. vesever - Еми, благодаря ти! Много искам да ...
26.06.2017 21:45
Еми, благодаря ти!
Много искам да се занимавам професионално с танци, ала все не остава време...
Лека и на теб :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043539
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол