Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2015 16:57 - Заболя ме, бай dobronameren!
Автор: freeoldmen Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 11735 Коментари: 44 Гласове:
-6




image


 От коментара ти в предишният ми постинг.

"10. dobronameren - Колкото и да съм възпитан. колкото и да ми се иска да бъда такъв,  не мога да нарека freeoldmen-a "г-н". Защото не може, НЕ БИВА да се отнасяме по еднакъв начин с честните хора и с тарикатите. Това би означавало, че не правим разлика между двата типа хора. Надявам се, че след това мое изявление, никой да не се съмнява, че считам блогъра freeoldmen за тарикат. Уточнявам: вреден тарикат не само за мен, а според мен и за цялото бъдеще на моята България.
А колкото до закачката с моите книги - те наистина са добри. Абсолютно уверен съм, че Фрийчо се е познал в някои от героите там. Във втората книга например, "Книжарят", има един "член" на богатата компания събираща се вечер, който живее в малък неуютен апартамент, където най-важните предмети са няколкото десетки шишенца с парфюми и мазила - инструментите му. Как се завърта житейския път на този безименник няма да кажа. Четете ми книгите. Пак да кажа - няма да се разочаровате. Може да се обидите, може да ме намразите... Може пък и да се намразите..."



Защо, защо тъй не ме припознавате
като "господин"?!?

А аз се възхищавам от Теб!
Няма по- остро и безпощадно перо от
Твоето в този окаян блог!

image


Великата евроатлантическа идея
е намерила достоен апологет в Твое лице!
Както преди 25 години другата, недъгава
Идея пак те имаше за достоен привърженик...

Но времената се менят, людете тоже,
и Ти намери сили в себе си да прекроиш
идеите, и стана първ защитник на
Демокрацията и нейните първопроходници
у нас.
 
image


Не знам дали знаете, драги читатели,
но Господина Добронамерена държи
световен Гинес рекорд!
За последните 25 години винаги е гласувал
за партията, победителка в съответните избори!

Тази негова удивителна способност
бе отразена в ценен нАучен проект,
при който ветрените генератори на еленергия
застават в подходящото положение, забележете,
още преди да е задухал вятърът!!!

Та това революционно откритие ще даде
нови милиони ценни български левчета,
спестени за българският народ!

image


Остава само някой виден Учен, като
например vmir да даде едно рамо,
и такъв живот ни очаква!!! Ехххх!
Защото тези спестени левчета ще влязат
в печалбата на съответните свободни
предприемачи, те ще станат още по- богати,
оттам и всеки български гражданин
ще стане по- заможен!
Нали така ни учеха първопроходците на демокрацията?
Когато богатите стават по- богати,
расте и крепне благосъстоянието и на 
 по- неумеещите...

image


Бедни ми бедни бай dobronameren,
кога намериш капиталист, загрижен
за някого другиго освен себе си,
ела ми се Обади...

Жалки лешпери сте туй, мераклиите
да се облажите с трохите от трапезата
 на богаташчетата.






Тагове:   клуб,   eврогей,


Гласувай:
10



1. dobronameren - Драги блогъри,
23.04.2015 17:48
Това е втори постинг, който Фрийчо посвещава лично на мен. Първият се казва "Намерен" и е от 22.09.2013. И двата постинга си приличат - Изградени са като мои биографии с факти и снимки, за които freeoldmen-a твърди, че са истински.
Ами, не са истински! Нито фактите са от моята биография, нито на снимките съм аз. Едва ли може да се напише нещо по-отдалечено от мен за мен. Бъркал си е между бузите Фрийчо и писал.
Негова работа, той е съставомерният. Аз не мисля да хвърлям камък в блатото му. Така ме е учил дядо ми. Мога само да засвидетелствувам още веднъж моето презрение към този негодник. И да добавя - Такъв изврастеняк съвсем логично е върл поддръжник на здравите леви сили в България. Които са си такива и никога няма да станат други, драги младежи. Трябва да ги чакате да измрат. И това го знам от дядо си.
цитирай
2. freeoldmen - 1. dobronameren
23.04.2015 18:15
Че какво ти пречат снимките, пуснах ги, да не е скучен постинга и да видят
хората за какво се борите с вашта дружинка в блога и в живота...
Сега да ти открехна една тайна- ако беше посветен на теб поста ми:

http://freeoldmen.blog.bg/zabavlenie/2013/09/22/nameren.1150998

щях да го кръстя "dobronameren", нали тъй?

Ти защо се припознаваш?

Какво е изврастеняк?
цитирай
3. freeoldmen - Освен това снимка 3-та
23.04.2015 18:22
е от личният ми архив и ситуира блогърът rozzata (subzero3 и мн. други) на преден план, изотзаде съм аз.
цитирай
4. freeoldmen - Разбира се, пускам снимката по молба на rozzata:
23.04.2015 18:36
"Олдмене като си отворко, дай си фейса да те видим, бе лумпен, да да те видим какъв мъжага си бе? Няма да ти пиша там, просто искам да те видя, що за стока си?
Изпратено: 14:22 От: subzero3"

Нямам фейсбук, затова постнах общата ни снимка, той е забравил за нея,
когато се пренесе в петото измерение в чудния град Ректополис с гуру neo00,
като зарязаха светлата жрица Бузен блажен огън непобедим сиротна в блога,
с мижавите 100- тина прочита...
цитирай
5. subzero3 - Ето такива постчета, трябва да се ...
23.04.2015 18:46
Ето такива постчета, трябва да се трият от администраторите, гнусни и вулгарни. Доста често този Олдмен пише за педераси, явно горкия му липсва женска компания, та явно е обърнал резбата, явно така си почива със своите другари пхахахахаха. Мъжки, чакаме да си дадеш фейса да те видим, що за стока си, или поредният цървул който се прави на велик, качи си снимка да те видим бе, какво се криеш, като трол? Деректно един голям минус от мене ;)
цитирай
6. freeoldmen - 5. subzero3
23.04.2015 18:59
"Ето такива постчета, трябва да се трият от администраторите, гнусни и вулгарни. Доста често този Олдмен пише за педераси, явно горкия му липсва женска компания, та явно е обърнал резбата, явно така си почива със своите другари пхахахахаха. Мъжки, чакаме да си дадеш фейса да те видим, що за стока си, или поредният цървул който се прави на велик, качи си снимка да те видим бе, какво се криеш, като трол? Деректно един голям минус от мене ;)"

Деректно, викаш...
Не ми приличаш на никого, да знаеш...
Сладур.
цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Със сигурност freeoldmen
23.04.2015 19:16
дърт педал. Поне колкото Хваливенци. Такиви ми ти работи...
цитирай
8. getmans1 - Опит за врътка, а, Олдмен? ...
23.04.2015 19:19
... То, одрисканато може да не личи ама се усеща ... по фунята!

Айде добра вечер, доколкото може да е добра ... самотната вечер :)))
цитирай
9. subzero3 - Истината боли, боли, боли? Ходи ...
23.04.2015 19:22
Истината боли, боли, боли? Ходи някъде другаде си пускай извратените ти сексуални наклонности, тука не е мястото ;) извратеняк
цитирай
10. freeoldmen - 7. slavimirgenchev1953 8. getmans1
23.04.2015 19:35
Еха, ефектът е постигнат, двамка от еврогейското каре вкупом се нахързулиха
у поста...
цитирай
11. subzero3 - Олдмене ти не си човек, а педераст с ...
23.04.2015 19:38
Олдмене ти не си човек, а педераст с голямо "П"
цитирай
12. freeoldmen - subzero3
23.04.2015 19:40
Розко, зарежи тези глупости с нетрадиционната ти сексуална ориентация,
кажи защо изоставихте Димитричка самотна в блога?
Честно ли е така, двамката с гуру neo00 я подлъгвахте с еротични коментари и я помпахте с хиляди "прочити", сега пак се гушнахте и я оставихте на сухо...
цитирай
13. subzero3 - Олдмене ти не си, човек бе. Ти си н...
23.04.2015 19:41
Олдмене ти не си, човек бе. Ти си някакво подобие, даже не си и маймуна, а на маймуната задника ;)
цитирай
14. getmans1 - Я да ти го друсна и в този постинг, щото явно не си го осъзнал: ...
23.04.2015 19:49
... 11. getmans1 - Обиждаш, клеветиш, ЛЪЖЕШ и манипулираш, и не виждам как може да събереш дружинка да се бориш за някаква кауза!? ...
09:18
http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2014/12/21/kak-da-natiutim-tiutiu.1324638

13. freeoldmen - Хванах му цаката.
22.12.2014 00:54
Големо благодарско.:-)

... Как мислиш, дали ще се затрудня да извадя доказателства за думите си „черно на бяло“, ей от този блог?

Моята еврогейщина и сбъркана ориентация са проблем на мозъка ти и ако искаш да ме обидиш или засегнеш се напъни малко, че тъй дотягаш на публиката, не на мен.

п.п. Може да вземеш пример дори от мен уверявам те, нема да е обидно, нали се сещаш за какво те обвиняват ... некои като се поотгънеш!

цитирай
Редактирай | Изтрий
цитирай
15. freeoldmen - 13. subzero3
23.04.2015 20:06
Розко /subzero3/ ми отговаря една минута след моя коментар.
Това говори много за нивото на модераторите в блога...
цитирай
16. freeoldmen - 14. getmans1
23.04.2015 20:08
Гети, и сто пъти да го пуснеш тоя коментар, пак само еврогейдружинката в блога
ще го разберат...
Но какво пък, нали целта ти е там да набираш точки.
Дерзай.
цитирай
17. subzero3 - Дайте му на тоя хаповете, че ми писна ...
23.04.2015 20:23
Дайте му на тоя хаповете, че ми писна от ненормални хорица, олдмене не знам, какви розковци, какви неота и там подобни където ги изброяваш, ама язък ти на годините, ама има една приказка. Един човек се съди по-делата му, а тебе като гледам, нивото ти е толкова примитивно, даже не знам, ако имаш жена как те търпи, сигурно ти е теглила майните вече, или дърт, проскубан ерген. Да не забравяме драги блогери, как тоя педераст беше пуснал пост с малки момиченца.
цитирай
18. hasanreza - subzero3
23.04.2015 20:25
Розка!!!

Обичам, когато си гневен!
Обичам, когато гориш!

Не обичам само приятелчето ти нео00, защото те отвлича от
влюбените ми обятия!
Кви са тея пети измерения?
Нима са по важни от Любовта???

П.П. Прощавай, бате Фрий, не взимам отношение, само Любовта
към съпруга ми ме води!!!
цитирай
19. subzero3 - Ето драги блогери и другият му пр...
23.04.2015 20:30
Ето драги блогери и другият му профил, от който пише глупости , не смее да пише от олдмена и сега се представя за друг с ника си: Хасанреза. Трагедията е голямо, лошото е, че такива големи хора на 50г, имат такова примитивно и вулгардно мислене.
цитирай
20. aip55 - Free....
23.04.2015 20:31
Злонамерени сини гноясали пъпки има под път и над път. Остави ги да си гноясват повече от това не могат да измислят....Не се занимавай с тях!
цитирай
21. anonymous3 - Тоя е тотално изперкал, как има хора ...
23.04.2015 20:35
Тоя е тотално изперкал, как има хора които му четат глупостите, не знам. Няма ли администраторите да му свалят поста вече? Потресен съм какви глупости се пишат тука, просто тотална трагедия.
цитирай
22. freeoldmen - 18. hasanreza
23.04.2015 20:39
Разбирам те и не ти се сърдя, Хасане!
С твоето семейство имаме доста странни отношения, с теб се разбираме
прекрасно, а съпруг/ата/ ти ми пише гадни обвинения в ком. 17...
Прилича ми на един друг Сашко.
Дано да не е същият...
цитирай
23. freeoldmen - aip55
23.04.2015 20:50
Не мога да ги оставя на мира, те на това разчитат.
Нормалните да се погнусим и да зарежем всичко, само
гнойните пъпки да виреят.
Няма да стане!
цитирай
24. freeoldmen - anonymous3
23.04.2015 20:52
...прасчо3, субсеро3...
Изобщо не се познавате...
ВулгарДно мислене.
цитирай
25. blackpredator - цъ, цъ, Олдмен,
23.04.2015 21:12
тая навалица от мъжки гейши те набеди за Ричард Чембърлейн ;)))
цитирай
26. slavimirgenchev1953 - Боли те, защото
23.04.2015 21:19
ти си наебаният глупак. )))
цитирай
27. getmans1 - ПрашинкЕ „Ж“ яла тука да си глейш шизофреничния ортак дет ша опрайте блог-а.бг-то ...
23.04.2015 21:32
freeoldmen написа:
Разбирам те и не ти се сърдя, Хасане!
С твоето семейство имаме доста странни отношения, с теб се разбираме
прекрасно, а съпруг/ата/ ти ми пише гадни обвинения в ком. 17...
Прилича ми на един друг Сашко.
Дано да не е същият...


... ба си и майтапа ! ! !

п.п. Абе самотнико неден, а напъни се още малко да измислиш нещо ново, че тва ми омръзна и кат са напъваш унимавай, че много ще ти стане одрискването!

Приятна вечер самотнико, макар че явно си имаш дясна Кунка, уважавай Я ! :)))
цитирай
28. freeoldmen - 25. blackpredator
23.04.2015 21:33
Не че се хваля, но педалите винаги са ме харесвали.
Това идва от тежненията им да бъдат обладани поне веднъж от истински мъж.

Усещаш ли как, въпреки че демонстрират някакви отрицателни настроения
към моя милост, коментарите им са украсени с намигвания, усмивчици и
други податки?

Това обяснява и любовта им към мачото на прехода, непреходния образ на
Пожарникаря с големия маркуч, генералската униформа и мъжкарското излъчване...
цитирай
29. marmalady - 99 минуса.....
23.04.2015 21:46
скучен си ..Глупако сбъркан !!
Май искаш още крошета у петоъгълната глАва , селянин!
цитирай
30. freeoldmen - 29. marmalady
23.04.2015 22:04
Друга група, на която присъствам в мокрите сънища, е тази на презрелите
отчаяни несъпруги.
Миладинка е елитен екземпляр.

П.П. Тази ме плаши повече, на педалите поне мога да им обясня културно, що не
приемам сексуален контакт.
А с тази трябва да лъжа нещо...
цитирай
31. freeoldmen - Нали не си мислите,
23.04.2015 22:12
че минусите са от някой друг, а не от гей- карето, миладинка и няколко клонинга на
съпругата на приятеля ми Хасан?
Слаба работа, девет броя, тоя блог хептен окуця...
цитирай
32. freeoldmen - 32. mara886
23.04.2015 22:53
Миладинке, виж кво...

Първо, виж сн.3 и разбери, че не съм Джорко.
Второ, по време на правенето на снимката бях се позапуснал малко, поради
депресия, причинена ми от факта, че втори пореден постинг не ми излиза
на първа страница, веднага последвани от други три, от които нито един не беше
свален от първа чрез отнемане на медалчетата.
Тази ситуация ме накара да си задам нелицеприятни въпроси, какъв човек
и блогър съм, като никой не ме ебава?
Та разбираш, сега съм в много по добра форма, отслабнах с 3,674 кг.,
косата ми е доста по обилна, скъсих лицевото окосмяване, и пак съм същият пич,
желан от дискриминираните групички в блога.
Гръдните мускули ми се стегнаха, сега при същата позиция от снимката ще ми
се виждат зърната, нищо не е както тогава.
С други думи, няма да се прежаля да те уважа, колкото и да ти се иска.
Както не се е прежалил и френда ми Брюнет.
Търси си някой загорел германец
По възможност специалист- психиатър.
2 в 1.
цитирай
33. getmans1 - Блекиии, и тъй и иначе те турнаха посредник, та да му рекнеш ...
23.04.2015 22:54
... че таа Мара с туй описание направо ма напърчи а Гетманката е нощна!
цитирай
34. freeoldmen - 34. getmans1
23.04.2015 23:08
Що направо не се разкриеш:

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5

Ще ти олекне...

Съвсем dobronameren-о ти го казвам.

Ако линка не връзва, виж "каминг аут".
цитирай
35. getmans1 - Тъпа кратуна си Олд, много тъпа, ...
23.04.2015 23:33
... пък и да ти имам самочувствието на магесница от Канал3, още по добре ще направиш сам ти да си потърсиш проблема ама не в Уикито а при някой доктор дето взема по-малко!
По-малко казах, щото си мисля, че на тия години ни психолог ни сексолог ще ти помогне ами поне да не се охарчваш много, ма поне може да ти олекне.

Тук в блога да си разкриваш бедната душичка нема смисъл, най-много от педофил да се издигнеш до мръсен педал. Ма то като погледнеш и в това сигур си има далаверата, второто не е подсъдно.
цитирай
36. freeoldmen - 36. getmans1
23.04.2015 23:52
Мара попитала Пена:
- Абе, Пено, що наш Гетманс се щура като изоглавен из блого?
Пена отговорила:
- Щото Олдмена го аутна...

аутване - http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5

П.П. Славомирчо, не се смей, ти си следващият...
цитирай
37. subzero3 - Олдмене, дърт, педалски комуняга, ...
24.04.2015 00:38
Олдмене, дърт, педалски комуняга, цял ден ми избягваш въпроса, ще си качиш ли снимка да те видим всички, или те е страх самия тебе от самоличността си, която е раздвоена, хем към женски, хем към мъжкия пол? :)
цитирай
38. getmans1 - Мен можеш да ме аутнеш но нещота дето съм си архивирал, нее! ...
24.04.2015 00:46
... А в тях си личи кво си лекее, кво още се репчиш ли, блога щял да оправя ... ще оравиш, да не казвам какво!?!

Алоу, сменям си IP-то и пак съм тук, ако си такъв глупак да вярваш на икономиста че ям клисав хляб, пия кисело вино и джанкова пърцуца си е твой проблем. Пък и само се виж, копираш Слави щото последния ти етаж е празен.
Губи време си ти Олдмен, и направо чурук!
цитирай
39. slavimirgenchev1953 - Олдменчо, Олдменчо,
24.04.2015 05:26
примири се, битият - бит, ебаният - ебан. Направи си извод и повече не си развявай дъртия гъз нагоре-нодолу, че пак ще ти пръснат халката. )))
цитирай
40. freeoldmen - 39. getmans1
24.04.2015 07:27
Пак не си разбрал.
Почва да става досадно.
Я бегай при чича ти Сливомир, той пише като за по- прости хора...
цитирай
41. bryunetsnakovalnia10 - Най-големият ни враг за нас сме самите ние си.
24.04.2015 12:54
Може и да копирам някого в тази си хрумка, но не това е важното.
Чета ви и ви се чудя на акъла.
Толкова енергия, впрегната в някакви идиотизми.
Ще кажете: Ами нали и ти така спрямо МилейдитУ, но не ще сте баш прави.
Има разлика.
Аз го правя с финес и ще има резултат. Поучителен за всички.
Никога не съм я нарекъл с някаква просташка, обидна дума.
/поне не си спомням, а и познавайки себе си - не би могло да съм си го позволил спрямо жена/

Чета как някой упреква Френд Фрии, че не си бил качил снимка, а в същото време неговия блог не само без такава, а дори и без постинги.
Нали се сеща всеки какво значи това?!

Пак повтарям: От Фрииолдмен не съм видял нищо друго, освен мъжкарство.
Понякога може да прекалява с някои неща, но това може да е стратегия, не сте ли се замислили, противници негови?!
Така, както моето лигавене и чаршафеене.
Но какво ли ви думам, когато вие всичко си знаете...
Айде със здраве.
ЩЕ "имаш поща, Френд".
По-късно - сега излитам.

( да оправям Галактиката, Санкии, естествено :))
цитирай
42. getmans1 - Прашинката „Ж“, а прочети коментарите „от-до“ и тогава съди ...
24.04.2015 14:25
... противниците на мъжкаря ти.
Чао, и съжалявам, че си губя времето ако прочетеш коментарите ще разбереш, че се повтарям!
цитирай
43. freeoldmen - Така, да обобщим.
24.04.2015 14:54
Розовата гвардия в блога се втурна да защитава бай dobronameren.
Доста неочаквано.

Модератора, застъпил на смяна тази сутрин, също е член на
розовата групичка.
Доста очаквано.
цитирай
44. bryunetsnakovalnia10 - 43. getmans1 - 14:25 - Прашинката „Ж“, а прочети коментарите „от-до“ и тогава съди ...
24.04.2015 15:03
getmans1 написа:
... противниците на мъжкаря ти.
Чао, и съжалявам, че си губя времето ако прочетеш коментарите ще разбереш, че се повтарям!
bryunetsnakovalnia10, учудващ се на тъпоъгълността на съдържанието на изказа, като отговор написа:
Къде видя да съдя някого, драги?!
Аз казах, че не вземам страна /още под предходния постинг/, а просто изказвам личните си впечатления. Без да се опитвам да ги наложа, че съм прав.
За разлика от вас, противниците на Димитър.
Насилих се и прочетох коментарите и чесно да ти кажа - не видях аджеба нещо, от което да разбера каквото и да е друго, освен, че се нервите на Фрии, а той се забавлява с вас.
Дори това е достатъчно да заема неговата страна - повтарям, че не го правя - просто излагам фактите.
Но да те попитам нещо друго, гетсмане: Ти спомняш ли си първата наша среща?!
Защото аз бях написал нещо нормално и доброжелателно, а ти се нахвърли в/у ми.
Това според теб също ли не е достатъчно да припознавам Фрии като стойностен човек /тъй като не го е правил/, а теб като не толкова?!
Обиждате на мъже...
Ами Фрии не може да се изправи пред вас, защото няма физическата възможност.
Но аз мога.
Кажете кога и къде и ще бъда там.
Нали искате да гледате фейсове.
Е, аз съм един от малкото, които всякакви данни за себе си съм цитирал тук /включително дори наскоро и кръвната си група/.
Къде и кои сте вие?!
/риторичен въпрос/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2679390
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12289
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031