Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2017 09:25 - Богомилското учение (5)
Автор: eli23 Категория: Тя и той   
Прочетен: 662 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 02.03.2021 08:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                              За човешкото "Аз"


    Частно за животночовека на земята силата на разрушението, освен дето му вдъхна бесове, но и погали неговото себелюбие, за да се създаде в него и беса под формата "аз", който бяс никога да го не примири с нему подобните.
    Този човешки бяс, който носи името "аз" е една от първопричините за да се появят господарите, чиито души са пълни с бесове спрямо всички завладяни от тях, подчинени им или заставени да им бъдат роби.
    Пак това "аз" се е промъквало в семейството между мъжа и жената, за да ги раздели и да създаде от тях пълни противоположности, се е проявявало като най-зверски бяс.
    Чрез това "аз" силата на разрушението е искала да се настани в семейството, което е в основата на общиарията.
    По тая причина всяко семейство на общиарията, в което се е промъкнал и се е настанил в мъжа или в жената човешкият бяс под името "аз", бива разтурено.
    Всеки мъж и всяка жена в това или онова семейство, заразени от беса "аз" биват считани врагове на общиарията и там се налагат известни наказания: две последователни запирания, едното тридневно и едното седмодневно, при трето провинение - изпъждане от общиарията.
    Всички други проявления на човешкото "аз" в бяс и във вреда на общиарията влачат подире си си наказания различни, според важността на случая.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eli23
Категория: Други
Прочетен: 678723
Постинги: 334
Коментари: 334
Гласове: 2184
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031