Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2020 04:00 - КОЙ ПЪТ?
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 394 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Осия 14

„Пътищата Господни са прави и праведните ще ходят по тях.“ (Осия 14:9)

  Не обичам да моля хората да ме упътват. Винаги смятам, че след известно време ще успея да открия пътя. Не искам да призная, че съм се заблудил. Жена ми, от друга страна, винаги бърза да пита за посоката. Накрая се оказва, че тя е мъдрата, защото стига бързо до мястото и то без тревога, докато аз се загубвам.

Ако си мислим, че сме достатъчно умни да направляваме сами живота си, това противоречи на предупреждението в Писанието, което гласи: „Има път, който се вижда прав на човека, но краят му е пътища към смърт“ (Притчи 16:25). Когато сме на кръстопът, трябва да спрем и да се съветваме с Този, Който направлява живота ни, „защото Пътищата Господни са прави и праведните ще ходят по тях.“ 

  Животът е свързан с търсене на посока. Жизнено важно е да знаем как успешно да насочваме живота си към благословени и мирни взаимоотношения, значими действия на любов и служение, удовлетворяващо преживяване с Бога и много други жизнено важни цели.

  Да търсим от Бога насока не е просто една добра идея, а е действие с решаващо значение за нас. „Уповавай на Господа от все сърце ... и Той ще оправя пътеките ти“ (Притчи 3:5-6).  -  Д. Стоуел

  Господи, предавам Ти упоритата си склонност да живея според моите условия. Напомняй ми, че моите желания водят до задънена  улица и че Твоята мъдрост ще ме води по пътя към всичко, което е добро и плодотворно. Амин.

  ПИТАЙТЕ БОГА ЗА ПОСОКИТЕ, ЗАЩОТО ТОЙ ЗНАЕ ПЪТЯ.  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445737
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031