Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2023 14:51 - Размисли за истината и за вината- нашите
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5090 Коментари: 12 Гласове:
28

Последна промяна: 28.03.2023 00:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Първо, благодарност към Ангел Щапаров или Ивангел, както ни обединява уважаемият М. Тачков! Може да имаме общо, но, все пак,  не сме един човек!Негов коментар , на Ангел ,ме доведе до размисъл по темата!

Ние сме интересен народ, така го определям!? Защото, за нещата които сме направили, други народи, например гърци, евреи, арменци....,  ще проглушат с приказки света! С величието си!

А ние стоим кротко и виновно в ъгъла и дума не смеем да обелим!?
Например, че  в началото на осми век сме спасили Европа от арабите! 

Така сме ги разбили ,че не са посмели да повторят опита си! Защото са знаели ,че ще срещнат отново нас и загубата им е в кърпа вързана!

Два века ,в този период, сме Велика сила ,по съвременните критерии! Но ние си траем и гадаем,  владетелите ни ханове/ може пък по пътя  наистина да са спретнали някой хан/? ли са били или  кьонинги и от кой потурнак са взели титлата?
На ипотека!?

А, какви сме били е казано преди повече от сто години!- Прусаците на Балканите!
И са го казали германци!
Да ,във връзка с Одринската крепост Строена е от немски инженери, считана за непревземаема ! Все пак, при приемането и,  ги попитали, наистина ли е непревземаема? След кратко обмисляне им казали ,че само прусаци могат да я превземат и то  след няколко месечна обсада!? А ние сме я превзели за броени дни! Как няма да те нарекат прусак?

Но ние не вярваме в собствените си възможности, смятаме ,че сме дори след последния на наредените на  опашката? Не е красиво да сме пред някой, длъжни сме да отстъпим и на последния прошляк??
Външни хора трябва да решават проблемите на собствената ни история, те да ни осветляват за възлови моменти в нея? Каква е Светата истина?Защото носим вината, ако кажем нещо различно от тях!?

Например, трябваше да дойде Доналд Туск и да ни каже ,че сме от рода Спартаков! От което никак хубаво не ни стана, например,  за  да станем и да заподскачаме от радост!  И да промълвим тихо, да вярно е!
Не, даже се заогледахме подозрително около себе си, да няма някой грък, турчин или гагаузин? 
Да не накърним правата му на собственост върху рода Спартаков?
Сакън, дано не е чул, какво ще чиним тогава? Как ще доказваме добрите си намерения, за отказване от нещо, принадлежащо ни по право?

Кой е този Спартак, че така сме гузни? Спартак е трак и е с най- големите тогава , поне равен! Например- с Цезар! С тази разлика, че зад него са само робите И е разклатил Рим така, че , ако е имал базата на Цезар, той е щял да стане негов владетел- на Рим!

Но ,ние се срамуваме от приказките на Доналд Туск, че траките са нашите деди!
Може би директно трябваше, този благороден човек,  да ни зададе следния въпрос:
" Защо се срамите неразумни юроди от величието на Спартак и от това да произхождате от неговия род?"

Не траките били умрели всичките/ сега е ред на по- големия от тях народ-индийският/, а Българите  били татари и монголи, каращък с тюрки от пустинята Червен Пясък/ Къзълкум? Хубаво ,че интелигентните славяни,  появили се в шестнадесети век в ръкописите, ги очовечели- Българите Дали им и славянската азбука!? На Българите?
Абе, човек!? Какво ти става?  Да не си сфероид, пардон соросоид?

Чудеса стават, дори и серия от чудеса е допустима, като горната!
На човек не му остова нищо друго, освен да слуша и да цъка с език ,безмълвно!

Ние се срамуваме от нашите героични прадеди, от извършеното от тях, смятаме, че нямаме права, други ги имат?Страх ни е от вината, която си вменяваме Че не мислимв угода на господарите?  Геройствата им, на прадедите ни , с тях нямаме нищо общо, защото  не ги е поръчала някоя мутра , например?

Виж, ако сега, някой високопоставен ни заръча нещо геройско, според неговите разбирания, да свършим, ще търчим, краката си ще потрошим!
Да го свършим, за да не му прекършим хатъра
Колкото и да ни струва, на нас ни стига това, да е доволен поръчителят!

Слава, пари, ний не щем, както е казал Стамболов!
Затуй парите изчезват някъде, яко дим, в Швейцарски банки и в офшорки!За свобода и за човешки правдини!



Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - Туск
26.03.2023 15:06
дали е наясно (мисля, че е, макар да не съм сигурен), че не траките, а българите са вкарали в пътя местното население... на днешна Полша.... а че и историк бил ;).
"Наследници" и "траки" не е точно същото :):):).
Четки и шпакли :):):) е цялата му реч. Еми няма да е политик, ако не говори така, нали?
Ти за българите съвсем нищичко ли не прочете или не те интересува...
Жалко.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
26.03.2023 15:57
Благодаря за отзива!
Аз смятам, че както при книга и научно изследване ,червената нишка на Българите никъде не се губи от началото и не е конец, снаден към тази основна ,червена нишка
Казано ясно, Българите са свързани здраво с траките и с взички други сателитни народи- серди, белги, готи, серди-сарди
С това за наследник и родител съм съгласен Родството е налице наистина, но хората са различни!
Приеми тогава родството ни с траките и сродните им народи, включая и илири!
Това не означава ,че сме еднакви Но тяхното наследство ни принадлежи!
Днешните гърци нямат нищо общо с античните Но държат наследството от тях!
Защо нямат ли? Защото Гърция и гръцкото са реанимирани след седемнадесети век
Реално Гърция престава да съществува от Филипово време Не, че я е имало като държава и преди това, полисите са подобие на държава! Гръцкото представа да съществува ,освен наложения изкуствено език!
В седемнадесети век в Атина ,40 хиляди жители, няма и един грък Говори се на арнаутски- албански Никой не говори гръцки
Гръцкият е възстановен благодарение на англичаните!
Така ,че няма причина да се отказваме от наследството на траките То е наше Спартак е един от най-големите герой в Световната история Защо да го подаряваме, на макетата или на турците?
цитирай
3. dobrodan - То хубаво, обаче
26.03.2023 16:34
кога България беше под османско иго :):):), османлиите не бяха ли и те наследници на траките :):):)?
Днешните сърби и гърци, албанците - тракийското наследство не е ли и тяхно?
Ами макетата :):):)?
Да бъдем реалисти, Ваньо.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
26.03.2023 17:55
3. dobrodan - То хубаво, обаче
16:34
кога България беше под османско иго :):):), османлиите не бяха ли и те наследници на траките :):):)?
Днешните сърби и гърци, албанците - тракийското наследство не е ли и тяхно?
Ами макетата :):):)?
Да бъдем реалисти, Ваньо.
цитирай

Изтрий

Аз съм реалист!
Сега, какви ,като днешните македонци са се пръкнали от старите Българи, трудно мога да кажа?
Знам ,че и хърватите водят началото си от Кубратовите Българи и дори извеждат името си от тях!
Че Косово изначално е било Българско, че Белград е бил Български, Загреб дори носи Българско име, според легендата
А най сигурния коз е, че наша е най-старата държава на Балканите, на тракийските земи! Следователно, ние сме законните наследници на траките
Сега за македонците по име Отишъл е Александър, да речем с македонци на изток, а оттам са се върнали Българи?
Ей там, по линията Мидия-Енос е издигната стена, двеста години преди Аспарух срещу Българите е записано, не срещу албанци-арнаути, гърци, сърби румънчи ,черногорци и каквито и да е други Няма македонци Хората дошли от Средния изток! Хората на Александър!
Категорично-Българи!
А къде са отишли македонците? Или те са били тук?
Какво да направим сега ?
Да признаем всички кандидати за наследници на траките, само ние да сме изключение ли?
Е, там има едни евреи, самаряни, това е работа за тях!
цитирай
5. kvg55 - leonleonovpom2,
26.03.2023 20:57
Абе, разбили сме арабите, ама сме разбили и западноевропейските рицари.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
26.03.2023 23:31
5. kvg55 - leonleonovpom2,
20:57
Абе, разбили сме арабите, ама сме разбили и западноевропейските рицари.
цитирай

Изтрий

Явно много ги е заболяло, на и засърбяло едновременно, че от тогава, та до днес ,все ни го връщат и все остава за връщане?Няма край, не се вижда? Така излиза
Ама , има и Видовден!
Да не почнем , ние да си връщаме, мърнатото?!
цитирай
7. elizabethborislavova - Съвсем вярно
27.03.2023 21:09
а да не говорим за това, че днес Бог е избрал България и е дал в Българи, на български език късният дъжд и пак тишина.
цитирай
8. bezistena - Поздрави, Адаш!
28.03.2023 03:57
Поздрави и насърчение, Адаш, за краткото, но силно историческо есе по някои от върховете на Българската история и цивилизационното ни величие!
Знаеш, че там където спираш и не смееш да прекрачиш по – нагоре в Храма от страх да не нарушиш академичните канони на казионната фалшива историческа наука, ние продължаваме от там нагоре във висините, с Боговете!
И ти и другите скоро ще прекрачите в Храма!
И една малка, но фундаментална корекция относно завладяния с толкова мъки редут, защитаван от казионните есторици и фалшификатори на Българската История, но и този редут пълен с измама – а именно, че Българите сме наследниците на траките и на тракийската култура!
Българите не сме траки и траките не са Българи – Българите сме тракийци по географски ппризнак, а по наследствен признак сме единствените Божии свръх феноменни потомци и жреци, духовният интелектуален прогресивен елит и управленческата аристокрация на всички племена по света, които всички до едно са бивши нефеноменни тракийски племена, разселени от Българските жреци по целия свят и генно – инженерно култивирани и цивилизовани/очовечавани от тях през вековете и епохите!
–– справка всичките ни постинги и конкретно постинга ни

"Няма Тракийска култура – тя е Българска! Джинавис Пенджерите – мистериозните агенти и телепортационни портали на Извънземните, които ни разкриват тайните си"
https://bezistena.blog/history/2021/02/27/.1721816

С поздрави и благословение за тебе, Адаш, за М. Тачков и всички други разделени по убеждения и конфронтирани, и които скоро побратимени ще прекрачите в Храма на сакралната Българска история!

цитирай
9. leonleonovpom2 - Благодаря, Адаш!
28.03.2023 08:46
Благодаря, още веднъж, за добрите думи!
Съгласен съм ,че днешните Българи, не са древните траки! също така ,не са и древните ,така наречени прабългари!
Както и днешните германци не са древните германи и това се отнася за всички останали!
Прост пример! Аз не съм дядо ми, въпреки ,че водя произхода си от него! Различни хора сме!
Това две поколения назад А сто?
Днешните англичани, нима са древните англи-Българско племе, поставено там да охранява острова-на ъгъла на Европа!
Ние вероятно носим името на вожда си Болг, считан за келтски вожд -Обявяван ту за келт, ту за Българин, заедно с брат си Брем
Но ,аз помня на Коледа какво пееше баща ми. Беше чел няколко месеца през ваканцията лъкописи в Рилски манастир, когато е бил студент
Под строгия поглед на майка ми, да не го прави пред мен Знаеха ,че са под наблюдение
-Ой Коладе, мой Коладе, Болг се роди, Коладе!
Това съм запомнил, Колад е наш цар и дълго чака да му се роди момче И така му езвестяват събитието! Връзката на Коледа и Българи с Колад и Болг е очевидна!

Относно спирането ми, ще си позволя да повторя думите на голям учен, да е светла паметта му ,след един разговор Той внезапно замълча и после каза:
-Знаеш ли Иване, кое най-много харесвам в тебе? Че там, където другите спират и казват, че не могат повече, няма път, ти продължаваш!
И намираш пътя!?

Изненада ме, не бях мислил по тази тема Но, след кратка ретроспекция, убедих се ,че е прав

Притеснителното не е в произхода на Българите, а в лесното отричане на съвременните Българи от Българщината И за да се оправдаят, омаскаряват древните Българи
Траките не са виновни за това, че така са наричани!

Хубав ден, Адаш!

ПП. Даде ми идея Адаш за постинг- А Вие, вие Българи ли сте?
цитирай
10. bezistena - Ето кой е и какъв е мистериозният ...
28.03.2023 12:47
Ето кой е и какъв е мистериозният митологичен Български цар Болг от кодирания документ "Болг се роди, Коладе!":

БОЛГ СЕ РОДИ КОЛАДЕ=Кан (Жрец) от Дуло на Диана и Иса Българина

БОЛГ СЕ РОДИ КОЛАДЕ=Българин Кан (Жрец) от Дуло на Диана и Иса

БОЛГ СЕ РОДИ КОЛАДЕ=БОЛГ е Ариан Кан (Жрец) от Дуло на Диана и Иса

А инфо Кои са Диана и Иса/ Исус Българина има във всичките 1700 постинга от блога ни, в които пише и на кой е кръстен народа на Фирболг, дошъл в Ирландия от Тракия:

ФИРБОЛГ=Бог е Болгар

ФИРБОЛГ=Болгари от Бог
цитирай
11. leonleonovpom2 - Благодаря, Адаш!
28.03.2023 13:47
Всъщност Колад и Болг коментирам в следващия постинг, ще прехвърля коментара ти в него!
И белгите имат връзка с нас!
Сердите ,ту са траки, ту са келти? А остров Сардиния носи тяхното име, като сарди!
Келти са галицийците, имат гайди ,като шотландците-каледоните- провинция Голиция в Испания!
А, разтълкувай връзката:

Едони, траки от поречието на Струма, мак-едони и кал- едони
Тук се получава затворен кръг Македоните са синове на едоните , а каледоните са червенокоси едони! Кал на старобългарски е червен-Калинка, дърмо калина, с червени продове! Но, всички са свързани с едоните!
Това, че са наричани траки предшествениците ни от гърците, не е от особено значение върху произхода ни
Те имат отделни имена, племената им и гърците за удобство ги наричат така!
Ще прехвърля и този коментар оттатък!
цитирай
12. bezistena - Всъщност Колад и Болг коментирам в ...
28.03.2023 14:31
leonleonovpom2 написа:
Всъщност Колад и Болг коментирам в следващия постинг, ще прехвърля коментара ти в него!
И белгите имат връзка с нас!
Сердите ,ту са траки, ту са келти? А остров Сардиния носи тяхното име, като сарди!
Келти са галицийците, имат гайди ,като шотландците-каледоните- провинция Голиция в Испания!
А, разтълкувай връзката:

Едони, траки от поречието на Струма, мак-едони и кал- едони
Тук се получава затворен кръг Македоните са синове на едоните , а каледоните са червенокоси едони! Кал на старобългарски е червен-Калинка, дърмо калина, с червени продове! Но, всички са свързани с едоните!
Това, че са наричани траки предшествениците ни от гърците, не е от особено значение върху произхода ни
Те имат отделни имена, племената им и гърците за удобство ги наричат така!
Ще прехвърля и този коментар оттатък!

––––––
Много лесно и разбираемо и единствено вярно се разшифроват тези етноними – имената на етносите, Адаш, с помощта на Свещения шифър, защото са съставени с него:

БЕЛГИ=Болги, Балги, Бълги, Балхи, Бълхи, Болхи...–
древен основен етноним на Българите, разнесен по целия свят с разселваните от Тракия нефеноменни тракийски племена, водени от Духовните им водачи и цивилизатори – Българските жреци

ИМЕНА НА ЕТНОСИТЕ от=от Иса и Мат Диана

САРДИНИЯ основана от=основана от Ариани от Иса и Диана

СТРУМА=С МУТАР=Иса и Матара –
колко понятно е Божествено е името на тази свещена Българска река!

ЕДОНИ от=от ДЕОНИ=от Диана

МАКЕДОНИ по името на=по името на Майка Диана

МАКЕДОНИЯ страна на=страна на Кан (Жреци) на Ма (Богиня Майка) Диана

Какво ни казва кодираният документ "Червенокоси едони":

ЧЕРВЕНОКОСИ ЕДОНИ от=ТШЕРВЕНОКОСИ ЕДОНИ от=
от Богиня Диана и Кристош=
от Богиня Диана и Исуш от Тракия

ЧЕРВЕНОКОСИ ЕДОНИ водени от=
водени от Ариани Кан (Жреци) на Богиня Диана и Исуш=
водени от Ариани Кан (Жреци) на Бог Дионисиуш

–––
Бъди благословен, Адаш, ти и любимите ти близки, в свещеното ти просветителско дело, както и аудиторията ти, и търсете опрощаване и помирение помежду си в името на България!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей отново, Адаш?
28.03.2023 21:44
Благодаря ти за прекрасните пожелания, както се казва в такива случаи доброто в тях да ти се върна двойно, на тебе и на твоите най- близки хора!

Ние няма какво да делим или определяме, просто трябва да се обединим около Българската кауза!
Защото да си Българин, това е поръчение от Бога!
Митеран го каза ,спомням си и изучаващия му поглед сред присъстващите, от България е тръгнала Европейската цивилизация, Доналд Туск го каза също, че ние сме потомците на Великия Спартак! От долината На Струма , отвъд баирите е Македония, той е от родината на едоните! Македонците това чакат, да си го присвоят ,при положение, че не проявяваме интерес към него? Не го считаме за наш!
Затова и твърдят ,че сме татари и монголи!
Е, да помагаме в пъклените дела на едни отстъпници, това вече е прекалено, говори за слабоумие!

Всичко най- добро, Бъди благословен, Адаш!
цитирай
14. shtaparov - Благоданост и от мен приятелю!
30.03.2023 06:44
Ние сме спасили Европа и от тюрките понеже,ако ги бяхме пуснали през 6-7 век, тук нямаше да се свъртят ни германци ни французи,да не говорим за гърци и руснаци! Българите убивали всеки хан,който срещнели по пътя си заедно с ордата диваци покрай него- затова днес Париж и Рим не са турко-ислямски,а Сталин и Чърчил не носят чалми!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
30.03.2023 09:26
14. shtaparov - Благоданост и от мен приятелю!
06:44
Ние сме спасили Европа и от тюрките понеже,ако ги бяхме пуснали през 6-7 век, тук нямаше да се свъртят ни германци ни французи,да не говорим за гърци и руснаци! Българите убивали всеки хан,който срещнели по пътя си заедно с ордата диваци покрай него- затова днес Париж и Рим не са турко-ислямски,а Сталин и Чърчил не носят чалми!
цитирай

Изтрий

Добре си го казал, самата истина е!
Благодарността не е показна, човек я носи в сърцето и в душата си!
Но с действията си , без да парадира, трябва да показва, че не е забравил доброто
Да не симулират благодетелност на приказки спрямо нас, при това платена предварително и прескъпо!?
Тяхното с пари, нашето безплатно, както участието ни във войната в две фази, с хиляди жертви?!
Но и нашето раболепие няма граници Как ще вдигаш паметник на летци- убийци затрили и осакатили хиляди хора? Даже баща ми ,като студент години по късно ,пред очите му, паднала тухла от полуразрушена сграда убила едно момиче! Вълнуваше се, само при спомена за това
За да те уважават, покажи първо, че себе си уважаваш?
Франко, така събра в Пантеон убитите комунари и франкисти Близо милион!? Показвайки безсмислието на станалото
Накрая отказаха него да погребат там!

Хубав и ползотворен ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133096
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102590
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031